Schrijf je in op onze nieuwsbrief (klik hier) en ontvang 5% korting op je eerste bestelling! Negeren
Op 2 oktober 2023 ontvingen wij het onderstaande trieste ( door ons vertaalde ) nieuws vanuit Frankrijk. Maar er is ook goed nieuws aan het einde van dit bericht.
Beste Zappiti klant,
Het is met het grootste verdriet dat ik moet aankondigen dat Zappiti diensten binnenkort voorbij zullen zijn. Zappiti is helaas geliquideerd.
We vochten sinds januari om onze “baby” in leven te houden, maar helaas heeft de Franse Justitie geweigerd om ons te horen….en mee te werken.
We hebben alles gedaan wat we konden, en hebben gewerkt zonder betaald te worden om klanten tevreden te houden in afwachting van de Go om door te gaan, maar nu zal de Cloud voor het einde van het jaar worden afgesloten.
Wat betekent dat voor klanten?
Zappiti Video zal niet langer werken voor de spelers en de NAS. Klanten kunnen altijd een offline collectie aanmaken om ook na de afsluiting te blijven werken, maar nieuwe films zullen niet meer worden geïdentificeerd.
Zappiti Explorer zal nog steeds werken en mensen zullen nog steeds toegang hebben tot hun films in hun NAS of de interne HDD.
NAS-eigenaars zullen nog steeds kunnen rippen en toegang hebben tot hun bestanden. Ze zullen in staat zijn om hun huidige collectie te behouden, maar zonder verdere mogelijkheden voor het identificeren van de nieuwe Movies on Zappiti video.
Is het echt voorbij?
We werken ondanks alles met een externe partij aan een oplossing voor alle Zappiti gebruikers.
Het plan is om ( binnenkort ) een nieuwe App te installeren, zodat ze kunnen blijven genieten van hun Zappiti producten. Er zal een kleine vergoeding gevraagd worden voor die App,om de cloudkosten te kunnen dekken, maar er zal hen in ieder geval een oplossing voorgesteld worden.
Ze zullen een nieuw account moeten aanmaken en een nieuwe collectie, het is helaas onmogelijk om de collectie van de klant op te halen. Het zal gebaseerd zijn op een nieuwe cloud.
Reparatie en diensten
Alle spelers onder garantie worden door Groupe Archisoft gerepareerd, de onderdelen worden gratis omgeruild, maar het arbeidsloon en de verzendkosten zijn voor rekening van de klant. de klant moet zijn defecte apparatuur zelf opsturen aan Groupe Archisoft in Frankrijk.
Spelers die buiten de garantie vallen, worden door Groupe Archisoft gerepareerd tegen de gebruikelijke kosten.
Ik zal jullie op de hoogte houden van de voortgang van de App.
Het spijt me vreselijk voor deze situatie die ons allemaal in een moeilijke positie brengt, maar vertel uw klanten dat we ons best doen om een manier te vinden voor een eerlijke oplossing.
Uitgelicht: “een persoonlijke benadering tot het oplossen van problemen die klanten ondervinden”
Prima service en kwaliteit! Bij de aanschaf maar ook zeker daarna aandacht voor de producten en de klant. Met een gerust hart kun je hier gewenste apparaat aanschaffen!
Sander Boon NederlandFantastisch geholpen. Probleem met SVS Subwoofer die elders gekocht was. JVB nam de service over en in een week is de versterker-unit vervangen (opgestuurd uit VS) en werkt mijn SUB prima.
Gerrit Boorsma NederlandGreat seller - was flexible and allowed to sell item to my country per my ask!
Adam KuberaGreat customer service! There was a problem with delivery, wich was not their fault, but they solved it verry well.
Also I am verry happy with the product (SVS 3000 Micro subwoofer).
Vind hier het antwoord op
veelgestelde vragen
Op zoek naar inspiratie en tips voor het gebruik van onze producten?
Tips & tricks
Toch nog een vraag?
Neem gerust contact met ons op
AVstyle is dé nieuwe webwinkel van OPPOstore. Met onze nieuwe website willen we je een betere winkelervaring bieden, met de vertrouwde service die je van OPPOstore gewend bent. Meld je aan voor de nieuwsbrief van AVstyle en ontvang een 5% kortingscode voor je eerste bestelling!